You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//Yesterday is a History
Author Story Linkies Credits
Buzy :DD
May 11, 2012 | 12:36 AM | 0 comments
Fuhh Fuhh Fuhh , berhabuk laa oiyy blog aku niey . KFine , sajea tipuu ^^v blog mna bole berhabuk ann ? Kalao berhabuk tuu nmpak sngat dok pekena ann :PP Wuhehe , lamaa jugak oiyy tk bukak blog niey . Act , bukak slalu tapi buzy dok edit sanasini BUT post tak update langsong . Well , malass nk storie morrie :DD

Okey skrang dah bulan lima ! Ya Allah , cepatnya . Bulan 7 niey Trial Pmr then bulan 10 ujian sebenaq  . Hah , nayaa la , ketaq aa nnti . Okey lupa kejap pasai tuu . Form 3 mmg kena buad keja khusus bnyak aa ? Haish , malas tau aa ! Bukan paa , berat energy lol :PP

Sebelum cuti 2 mnggu niey , keja khusus sejarah dgn geografi kena hntaq . Hah , baguih miaa . Geografi aku siap jugak laa tapi 30% jea pa aku rasa . Sejarah ? Huem , satu haram pa tak siap lagy !
Skrang baru aku dok ketaq nak siapkan bilaaa niey semua . Haish , sapaa-2 nk tolong aku pa ka chantek aa :PP

Next week exam -..- Lama jugak la . 16-24 May :DD Lama kann ? tak sngat la :PP Then ade hari guru plak . Wuhuu , hope ckgu buad sbb aku malas nk blajaq dah :DD Kayy talk about exam , aku tak baca satu haram buku lagy . Dlm pala otak aku just dok engad apa yng ckgu ajaq jea . Subject form1 form2 mua tuu tak engad . Sebab pa ? Sebab aku tak beri tumpuan :PP Biasaa laa , engad nk main jeaa . Hah , dah nk PMR baru nk engad . padam muka hng Nena >,<

Rasanya smpai sini jea la kott aku storie nahh :DD Niey pun kalod aku dok tulis tau . nak cepat mai pasai :PP Nak mesej la , nak OTP la , nak online , nk tidoq la , nk makan la . Macam-macam aih :PP Kayy dah , bye xP Nak pi tusyen :DD #Saia budak Rajen oukay :) PEACE :D